فیس بک کا اپنے صارفین کے لیے خصوصی تحفہ

فیس بک نے اپنے صارفین کو ایک خصوصی تحفہ دیا ہے۔ رواں ماہ واٹس ایپ میں ڈارک موڈ لانچ کرنے کے بعد ، سوشل میڈیا سائٹ فیس بک نے اپنے ڈیسک ٹاپ صارفین کے لئے یہ موڈ جاری کیا ہے۔ یعنی ، اب ڈیسک ٹاپ پر فیس بک کے استعمال سے آپ کو اسکرین پر ڈارک موڈ مل جائے گا۔ کمپنی کی یہ سروس 20 مارچ سے شروع ہوئی ہے۔
 
ڈارک موڈ استعمال کرنے کے ل you ، آپ کو فیس بک کو اپ ڈیٹ کرنا پڑے گا کیونکہ یہ فیس بک کے نئے ڈیزائن پر دستیاب ہوگا۔ نئے ڈیزائن میں ، ترتیبات میں جاکر ڈارک موڈ کو چالو کیا جاسکتا ہے۔ یہ کہتے ہیں کہ اس سے قبل فیس بک سے حاصل شدہ ایپس نے پچھلے کچھ مہینوں میں ڈارک موڈ جاری کیا ہے۔ اس میں انسٹاگرام ، میسنجر اور واٹس ایپ شامل ہیں۔ ڈارک موڈ کا استعمال آپ کے فون کی بیٹری کی زندگی کو بہتر بناتا ہے اور آپ کی آنکھوں پر زور کم کرتا ہے۔

معلومات کے مطابق ، کمپنی ڈیسک ٹاپ کے لئے ایک نیا انٹرفیس بنانے کی بھی تیاری کر رہی ہے ، جو پہلے کی نسبت بہت تیز اور آسان ہونے جا رہی ہے۔ یہ افواہ مارکیٹ میں بھی آرہی ہے جس میں یہ دعوی کیا جارہا ہے کہ کمپنی نے ایک نیا ڈیسک ٹاپ انٹرفیس تیار کیا ہے اور اس کی جانچ کی جارہی ہے تاکہ وہ امکانی مشکلات اور پریشانیوں کا پتہ لگا کر بہتر انٹرفیس بناسکیں۔ اس کے لئے ، فیس بک نے ڈیسک ٹاپ اسکرین پر ایک بینر لگایا ہے ، جس میں ان سے پوچھا جائے گا کہ وہ ‘نیا فیس بک’ چاہتے ہیں یا نہیں۔ اس کا نام ‘فیس بک کلاسیکی’ رکھا گیا ہے۔ نیا انٹرفیس اس سال کے آخر تک مکمل طور پر نافذ ہوجائے گا اور ڈیفالٹ انٹرفیس بن جائے گا۔