سوشانت سنگھ راجپوت کی آخری فلم” دل بے چارہ ” نے بنایا نیا ریکارڈ

لاہور( شوبز ڈیسک )بالی ووڈ کے آنجہانی اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کی آخری فلم دل بیچارا نے ریلیز ہوتے ہی ریٹنگ کےتمام ریکارڈ توڑ ڈالے۔ لوگ او ٹی ٹی ہاٹ سٹار پر ریلیز ہونے والی فلم کو دیکھنے کے لئے بے چین تھے۔ اسی وجہ سے ، فلم نے بہت سارے ریکارڈ بنائے۔کورونا وائرس کے خطرے کے پیش نظر ” دل بے چارہ ” سینما گھروں کی زینت تو نہ بن سکی لیکن ڈزنی کے انٹرنیٹ پلیٹ فارم او ٹی ٹی ہاٹ سٹار کی بدولت یہ فلم گھر گھر پہنچ چکی ہے۔”دل بیچارا” کو ناظرین سے بے حد محبت ملی اور اس کا اثر فلم کی ریٹنگ پر بھی دیکھا جاسکتا ہے۔ فلم کو آئی ایم ڈی بی پر اب تک کی سب سے زیادہ ریٹنگ موصول ہوئی ہے۔ یہ ایک نیا ریکارڈ ہے۔ فلم کو ابتدائی طور پر ایک درجہ بندی مل گئی۔ اگرچہ ووٹنگ میں اضافے کے ساتھ ہی فلم کی درجہ بندی میں کچھ کمی واقع ہوئی ، لیکن اس کے باوجود فلم نے ریٹنگ کے معاملے میں ایک نیاریکارڈ قائم کیا۔
فلم کو ریلیز کرنے والے او ٹی ٹی پلیٹ فارم ہاٹ سٹار نے ایک ٹویٹ میں کہا ہے کہ “دل بیچارا” ایسی فلم ہےجو دیکھنے والوں کے دلوں میں ہمیشہ زندہ رہے گی۔ آپ کی محبت نے دل بیچارا فلم کو اب تک کے سب سے بڑی اوپننگ کا خطاب دیا ہے۔ اس ٹویٹ کے ساتھ ہی ہاٹ اسٹار نے فلم دل بیچارا کی ویڈیو بھی اپ لوڈ کی ہے۔
فلم میں اداکار سوشانت سنگھ راجپوت ، سنجنا سنگھی ، سوستیکا مکھرجی ، سوسوتا چیٹرجی نے ادا کیا ہے۔ فلم کی ہدایتکاری مکیش چھابرا نے کی ہے۔ فلم میں ، سنجنا سنگھی کینجی میں مبتلا کیجی باسو کا کردار ادا کررہی ہیں۔ اسی دوران ، سوشانت سنگھ راجپوت نے مینی کا کردار ادا کیا۔
واضح رہے کہ سوشانت سنگھ راجپوت نے مبینہ طور پر 14 جون کو ممبئی کے ایک باندرا کے گھر میں پھانسی دے کر خودکشی کرلی تھی،جسے ان کے مداح قتل قرار دے رہے ہیں۔ مداح اب بھی سوشل میڈیا پر اس کے پرانے ویڈیوز اور تصاویر شیئر کرکے انہیں خراج تحسین پیش کررہے ہیں۔ اسی کے ساتھ ہی ، شائقین کی ایک بڑی تعداد اس معاملے کی سی بی آئی تحقیقات کا مطالبہ کررہی ہے۔